ŠI lapa izdrukāta no Nodarbinātības Valsts aģentūras mājas lapas.
24.04.2017


Klientu apkalpošanas gada balva valsts pārvaldē "Teicams piemērs 2016" – novērtē un pasaki paldies tiem, kam klientu apkalpošana ir ikdiena!

Valsts pārvalde – tie ir cilvēki, kuri sabiedrībai nodrošina svarīgus pakalpojumus un kuri grib palīdzēt uzlabot Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāti. Īpaši svarīgi ir ne tikai attīstīt valsts pārvaldes klientu apkalpošanas kultūru, bet arī pateikties tiem, kuriem teicama klientu apkalpošana ir ikdiena!

Arī šogad Valsts kanceleja turpina “Laba servisa kustības” kampaņu “Teicams piemērs 2016”, kas norisināsies no 17. oktobra līdz 17. novembrim. Ikvienam iedzīvotājam būs iespēja novērtēt valsts iestāžu darbiniekus, izmantojot balsošanas rīku vietnē www.mazaksslogs.gov.lv, kā arī mobilajā lietotnē “Futbols”.

Klientu apkalpošanas gada balvu katru gadu pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kā arī vienai valsts iestādei, kura ieguvusi vislielāko pozitīvo balsu skaitu. Teicams serviss slēpjas darbinieku attieksmē, tādēļ kampaņas mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos.

Apbalvojuma centrālais elements ir latviešu tautas zīme Auseklis - rīta zvaigznes simbols. Tas atspoguļo gaismas uzvaru, kas caurstrāvo pozitīvu, gaišu un valstisku attieksmi, sniedzot iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojumus.
Gada balvas “Teicams piemērs 2016” apbalvošana ceremonija norisināsies 2016. gada 7. decembrī, plkst. 14.00.

Aicinām novērtēt iestādes un to darbiniekus, līdz 2016. gada 17. novembrim aizpildot anketu šajā vietnē http://www.mazaksslogs.gov.lv/futbols/noverte-valsts-iestades-darbu/ vai mobilajā lietotnē "Futbols".