ŠI lapa izdrukāta no Nodarbinātības Valsts aģentūras mājas lapas.
20.11.2017


Iespēja nobalsot par labākajiem valsts pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistiem

Turpinās laba servisa kustības kampaņa, un vēl līdz 12.novembrim iedzīvotājiem ir iespēja novērtēt valsts pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistus un nobalsot par labākajiem. Balsošanas anketa jāaizpilda tīmekļvietnē www.mazaksslogs.gov.lv vai mobilajā lietotnē “Futbols”.

  

 

Arī Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klienti aicināti balsot par atsaucīgiem, laipniem un zinošiem NVA darbiniekiem. To var izdarīt ne tikai e-vidē, bet arī klātienē NVA filiālēs Bauskā, Balvos, Daugavpilī, Gulbenē, Jēkabpilī, Jelgavā, Liepājā, Ludzā, Madonā, Preiļos, Rēzeknē, Rīgā un Valmierā, kur ir izvietotas balsošanas urnas un pieejami balsošanas biļeteni.

 

Laba servisa kustība ir iniciatīva, ko Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, ko nosaka iedzīvotāju balsojums.

 

 

2016.gadā Ministru prezidenta Pateicības rakstus svinīgā ceremonijā Ministru kabinetā saņēma 30 valsts pārvaldes darbinieki, kuru profesionalitāti atzinīgi novērtēja iedzīvotāji. Atsaucīgāko valsts pārvaldes darbinieku vidū bija trīs NVA darbinieces. Ministru prezidenta Pateicības rakstu par atsaucību un profesionalitāti valsts pārvaldes klientu apkalpošanā saņēma NVA Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune, NVA Madonas filiāles koordinējošā eksperte Elīna Krupko un NVA Preiļu filiāles nodarbinātības organizatore Antra Šolka.

 

Video: Par laba servisa kustību valsts pārvaldē https://www.youtube.com/watch?v=fI1qE51ZNPQ
Video: Pozitīvā klientu apkalpošanas prakse https://www.youtube.com/watch?v=U9osgKR9C1U