ŠI lapa izdrukāta no Nodarbinātības Valsts aģentūras mājas lapas.
16.10.2018


Aicinām klientus piedalīties balsošanā par atsaucīgākajiem NVA darbiniekiem

Valsts kancelejas rīkotās Laba servisa kustības kampaņas ietvaros visā Latvijā turpinās balsošana par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Aicinām arī Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus izmantot šo iespēju un līdz 12.novembrim nobalsot par atsaucīgākajiem NVA darbiniekiem, aizpildot anketu elektroniski tīmekļvietnē www.mazaksslogs.gov.lv vai mobilajā lietotnē “Futbols”. Savukārt NVA filiālēs Alūksnē, Balvos, Daugavpilī, Dobelē, Jelgavā, Kuldīgā, Liepājā, Limbažos, Ludzā, Madonā, Ogrē, Preiļos, Ventspilī, Valmierā un Rīgā klienti, kuriem nav pieejams internets, varēs nobalsot, aizpildot biļetenu klātienē un iemetot to balsošanas urnā.

2017.gada atsaucīgākās iestādes titulu saņēma Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) Rīgas reģionālā filiāle. “Esam ļoti gandarīti, ka pērn NVA Rīgas reģionālā filiāle saņēma atsaucīgākās iestādes titulu. Laba servisa kustība ir ļoti nozīmīgs valsts pārvaldes iestāžu darba novērtējums, šī akcija ne vien izvērtē mūsu darbu un motivē darbiniekus strādāt aizvien kvalitatīvāk, bet arī veicina pakalpojumu sniedzēju un pakalpojumu saņēmēju aktīvu dialogu, kas ir ļoti svarīgi. Gribu uzsvērt – strādājot valsts pārvaldes iestādēs, mēs pārstāvam valsti, un mūsu darbs, mūsu profesionalitāte, mūsu attieksme pret klientiem veido cilvēkos viedokli par Latvijas valsts pārvaldes institūciju darbu un tā kvalitāti kopumā,” tā laba servisa kustību vērtēja NVA direktore Evita Simsone Valsts kancelejas sagatavotajā paziņojumā plašsaziņas līdzekļiem par šī gada Laba servisa kustības kampaņas norisi.

 

 

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu apkalpošanas kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā. Ik gadu pieaug iesniegto vērtējumu skaits: 2015.gadā bija saņemti 1302, 2016.gadā – 2739 un 2017.gadā – 3 125 klientu vērtējumi.