ŠI lapa izdrukāta no Nodarbinātības Valsts aģentūras mājas lapas.
17.09.2019


Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonijā godinātas piecas NVA darbinieces

2018. gada 14.decembrī svinīgajā ceremonijā Ministru kabinetā godināja valsts pārvaldes pārstāvjus, kuru darbu kā izcilu bija novērtējuši klienti, piedaloties Valsts kancelejas organizētajā Laba servisa kustības balsošanā. Šogad visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu un pirmo vietu ieguva Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune, otrajā vietā ierindojās Valsts ieņēmumu dienesta Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece, bet trešajā vietā - Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Nata Meģe. Atsaucīgākās iestādes titulu šogad ieguva Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonijā godināti vēl divdesmit labākie klientu apkalpošanas speciālisti, viņu vidū arī NVA darbinieces - Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Karīna Mihaloviča, Kuldīgas filiāles nodarbinātības aģente Džineta Podiņa un koordinējošā eksperte Silvija Gintere, Preiļu filiāles nodarbinātības aģente Anita Lazdāne.

“Tas, kādu attieksmi klientu apkalpošanas speciālists velta klientam, kādā kvalitātē sniedz pakalpojumu un, galu galā, kādā līmenī bijusi šī cilvēciskā saskarsme – tas viss veido iedzīvotāju attieksmi par iestādi kopumā. Pār šiem speciālistiem gulstas liela atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc palīdzības,” norāda Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu apkalpošanas kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā

Atgādinām, ka pērn Laba servisa kustības balsošanā atsaucīgākās iestādes titulu bija ieguvusi Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle. NVA direktore E.Simsone toreiz teica: “Laba servisa kustība ir ļoti nozīmīgs valsts pārvaldes iestāžu darba novērtējums, šī akcija ne vien izvērtē mūsu darbu un motivē darbiniekus strādāt aizvien kvalitatīvāk, bet arī veicina pakalpojumu sniedzēju un pakalpojumu saņēmēju aktīvu dialogu, kas ir ļoti svarīgi. Gribu uzsvērt – strādājot valsts pārvaldes iestādēs, mēs pārstāvam valsti, un mūsu darbs, mūsu profesionalitāte, mūsu attieksme pret klientiem veido cilvēkos viedokli par Latvijas valsts pārvaldes institūciju darbu un tā kvalitāti kopumā.”

Detalizētāka informācija par 2018.gada Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremoniju pieejama Ministru kabineta mājaslapā: https://www.mk.gov.lv/lv/aktualitates/godina-iedzivotaju-balsojuma-visatzinigak-vertetos-klientu-apkalposanas-specialistus