Iepirkumi
Izsludinājumi
Darbiekārtošanas pakalpojumi
NVA privātuma politika
Noderīgas saites
Biežāk uzdotie jautājumi
Sīkdatnes
Trauksmes cēlējs

Finanšu samazinājuma dēļ četrās jūlija piektdienās NVA nevarēs apkalpot klientus

 
Ņemot vērā 2009.gadā Nodarbinātības valsts aģentūrai  (turpmāk – NVA) kopējā finansējuma samazinājumu saistībā ar 2009.gada budžeta grozījumiem par 1 626 596 latu jeb 24% salīdzinājumā ar 2008.gada finansējumu un darbinieku atalgojumu par 31 %, NVA īsteno striktu taupības režīmu, to skaitā aicinot NVA darbiniekus arī jūlijā doties uz četrām dienām bezalgas atvaļinājumā. Tādejādi NVA šomēnes neapkalpos klientus četrās piektdienās – 3. jūlijā, 10. jūlijā, 17. jūlijā un 24. jūlijā.

Plānots, ka visi NVA darbinieki šajās dienās vienlaikus dosies bezalgas atvaļinājumā un NVA filiāles Latvijā būs slēgtas.

NVA saņēmusi oficiālu labklājības ministra un Arodbiedrību līderu akceptu šāda lēmuma īstenošanai. NVA izvērtē katra mēneša pieejamo finanšu resursus un pieņem tādu lēmumu, lai pēc iespējas mazāk ciestu klienti. Tomēr līdz ar bezdarba kāpumu valstī NVA darbinieku darba apjoms ir dubultojies. Arī bezalgas atvaļinājuma dēļ NVA darbinieku noslogotība pieaug pārējās dienās. Ja citās ES dalībvalstīs nodarbinātības dienestu kapacitāte tiek stiprināta un pieņemti darbā jauni darbinieki, tad NVA darbinieku skaits, atalgojums tiek samazināts tāpat kā visās valsts iestādēs.

Kā jau iepriekš tas ziņots, bezalgas atvaļinājuma dienas visi NVA darbinieki aicināti ņemt vienlaicīgi, lai tādā veidā ietaupījums būtu lielāks. Darbinieku bezalgas atvaļinājuma grafika izkaisīšana pa dažādām dienām to liegtu, jo tiktu tērēta elektrība, izmantoti telefonu un citi resursi.

Jānorāda, ka NVA jau iepriekš strikti ierobežojusi savus izdevumus. Tika lauzti vai pārslēgti uz izdevīgākiem nosacījumiem daudzi saimnieciskie līgumi, maksimāli samazinātas Aģentūras administratīvās izmaksas – transporta, sakaru pakalpojumu, komandējumu u.c. izdevumi, samazināts darbinieku skaits.

Vienlaicīgi NVA filiāles ir lūgtas nodrošināt, ka iespēju robežās tiek pārcelta klientu, pēc iepriekšēja pieraksta, apkalpošana uz citu dienu, viņiem par to paziņojot telefoniski. Ja ar visiem klientiem NVA neizdosies sazināties, jāizvērtē iespēja, ka šajās dienās tomēr tiek nodrošināta klientu apkalpošana pie inspektora.

Sagatavoja:
Iveta Kancēna
Sabiedrisko attiecību nodaļasvadītāja
Tālr. 67021808, Mob: 29466959
Aplūkot e-pastu

< Atpakaļ

25 NVA FILIĀLES LATVIJĀ

Aizkraukle
Alūksne
Balvi (Gulbene)
Bauska
Cēsis
Daugavpils
Dobele
Jēkabpils
Jelgava
Jūrmala (Tukums)
Krāslava
Kuldīga
Liepāja
Limbaži
Ludza
Madona
Ogre
Preiļi
Rēzekne
Rīgas reģionālā
Saldus
Sigulda
Talsi
Valmiera (Smiltene, Valka)
Ventspils


ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI

DER ZINĀT

JAUNUMU KALENDĀRS





Pēdējās izmaiņas veiktas 06.10.2222. RSS


Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005.-2016. Izstrādāts: CraftW.
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv