2021.gada nogalē, no 29.novembra līdz 23.decembrim, Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) rīkoja aptauju, lai noskaidrotu klientu viedokli par NVA darbu un pakalpojumiem. Piedalīties aptaujā tika aicināti 114 996 NVA klienti, kuri 2021.gadā bija izmantojuši aģentūras pakalpojumus. Uz aptaujas jautājumiem atbildēja 4 201 NVA pakalpojumu saņēmējs. Salīdzinot ar 2020.gada aptauju, kad tajā piedalījās 1 798 respondenti, jāsecina, ka šoreiz klientu aktivitāte bija daudz lielāka.
Aptaujas dati tika apkopoti un sagrupēti četrās sadaļās:
- NVA darba novērtējums kopumā
- NVA darbinieku novērtējums;
- NVA e-pakalpojumi;
- ierosinājumi un priekšlikumi.
NVA darba novērtējums
NVA darbu pozitīvi bija novērtējuši 77% aptaujāto, savukārt 13% respondentu ar NVA darbu bija apmierināti daļēji, 6% bija drīzāk neapmierināti, bet 4% neapmierināti. Sadarbību ar NVA pozitīvi novērtējuši kopumā 96% aptaujāto, taču 3% klientu pauduši negatīvu vērtējumu.