Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) Jūrmalas filiāles darbinieki ik dienu klientus apkalpo divos klientu apkalpošanas centos – Jūrmalā un Tukumā. Katrs mūsu filiāles profesionālis apzinās, cik svarīgi ir spēt palīdzēt klientam vajadzīgajā brīdī un piedāvāt viņam atbilstošus pakalpojumus.
Mēs nevaram atcerēties ik katru klientu, kas klātienē vai attālināti ir vērsies pie mums pēc atbalsta, taču Klients vienmēr atcerēsies mūs. Tāpēc strādājam tā, lai pašiem būtu gandarījums par klientiem sniegto atbalstu.
NVA Jūrmalas filiāli vadu jau ilgus gadus un esmu pieredzējusi situācijas, kad bijušie klienti, ieraugot mani, pienāk un saka: “Paldies, toreiz Jūs man tik ļoti palīdzējāt. Viss manā dzīvē ir mainījies uz labo pusi”. Vai arī sarunā ar sadarbības partneri, kurš pats tagad meklē darbiniekus savam uzņēmumam, dzirdam: “Jūs mani laikam neatceraties, bet tie bija Jūsu kolēģi, kas mani pierunāja pieteikties šai vakancei. Man pašam likās, ka neesmu tai atbilstošs kandidāts, bet tomēr pieteicos. Jau septiņus gadus strādāju šajā uzņēmumā un esmu ļoti pateicīgs“.
Pēdējā laika notikumi ir ieviesuši būtiskas izmaiņas mūsu darbā. Mums visiem nācās daudz mācīties, lai spētu sazināties attālināti, tostarp digitālajā vidē. Tomēr klātienes saziņu ar klientu uzskatu par daudz efektīvāku un produktīvāku, jo var detalizētāk izprast katra klienta vēlmes un vajadzības, lai pieņemtu vispareizāko lēmumu un sniegtu vispiemērotāko atbalstu.