Aicinām NVA klientus, kuri šogad ir izmantojuši NVA pakalpojumus, piedalīties aptaujā: atbildēt uz aptaujas jautājumiem, dalīties savās pārdomās un novērojumos, izteikt priekšlikumus NVA pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai un pilnveidei.
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs!
Viens no aptaujas mērķiem - noskaidrot klientu viedokli par NVA e-pakalpojumiem. Respondentiem jānovērtē arī NVA darbinieku profesionalitāte, kompetence, atsaucība, kā arī prasme izskaidrot jautājumus par bezdarbnieka un darba meklētāja tiesībām, pienākumiem un NVA pakalpojumiem.
Aptauja ir anonīma, iegūtie rezultāti tiks izmantoti tikai apkopotā veidā NVA darba novērtēšanai un uzlabošanai. Kad aptaujas rezultāti tiks apkopoti, viedokļu un ierosinājumu kopsavilkums tiks publicēts NVA mājaslapā.