Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) informē, ka klientu ērtībai Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) piedāvā konsultatīvu palīdzību NVA e-pakalpojumu lietošanas jautājumos. Galvenokārt konsultācijas šobrīd tiek sniegtas attālināti, taču gadījumos, ja klientam nepieciešama tāda konsultācija, kuru nav iespējams sniegt pa tālruni vai e-sarakstē, viņš var, iepriekš piesakot konsultāciju, pieteikties centra apmeklējumam klātienē. VPVKAC ir pieejami arī datori ar interneta pieslēgumu.
Ja Jums ir jautājumi par NVA atbalstu bezdarba situācijā, NVA e-pakalpojumiem un to lietošanu, Jūs varat sazināties ne vien ar tuvāko NVA filiāli, bet arī ar tuvāko VPVKAC. Centra darbinieks pastāstīs, kādi NVA pakalpojumi ir pieejami un kā lietot NVA e-pakalpojumus, soli pa solim izskaidros, kā pieteikties bezdarbnieka statusam, ievietot vai aktualizēt savu CV un meklēt darbu NVA CV un vakanču portālā. VPVKAC var saņemt informāciju par NVA karjeras atbalsta pakalpojumiem, darba tirgus prognozēm un e-mācību moduļiem “Kā veidot efektīvu darba meklēšanas stratēģiju”, “CV un motivācijas vēstules sagatavošana un sagatavošanās darba intervijai”, “Finanšu pratība”. Ja pēc iepriekšējā pieraksta apmeklēsiet VPVKAC klātienē, Jūs varēsiet lietot arī izglītības iestāžu meklētāju rīku un iepazīties ar apmācību novērtējumu, izmantojot VPVKAC brīvpieejas datorus un centra darbinieku palīdzību.